dimecres, 10 de juny del 2015

Dia espectacular d'alta muntanya

Escrivim des del refugi d'Amitges, a 2365 m. Hi hem arribat amb capelina però súper bé. Una bona aventura. El refugi és un regalàs. Temps per jugar molt (pòquer, escacs, oca, cartes...) parlar i riure, fer safareig, polseres i extensions, cançons... També hem sortit a fora a jugar amb la neu i a gaudir del paisatge.

Hem vist isards, ous de granota vermella eclosionant, llimacs, esquirols, moltes flors, sabaters, ànec coll verd, plantes carnívores, excrements de gall fer... Records emocionats.

Quin dia més espectacular i especial. Això és el que hem compartit a la vetllada dins del refugi. "M'ha agradat: aprendre a jugar escacs, jugar amb la neu en ple juny, escalar una roca, arribar al refugi, neu, xerrar amb gent que normalment no coincidim, veure isards, caminar xerrant, fer polseres, inventar cançons, compartir el camí, l'esforç compartit és menys esforç, veure ous de granota, isards, gaudir de parlar amb les persones... " I tot això ho hem resumit amb sensacions que hem viscut i les hem imprès en una pedreta que hem recollit pel camí. Quines són les sensacions del dia? "Superació, esforç, grup, diversió, satisfacció, felicitat, alegria, natura, agraïment...". Hem acabat la jornada muntanyenca celebrant els 25 anys del Martí Allepuz. Per molts aaaaaaaanys!

Els profes

Ahir ens vam aixecar aviat i vam baixar a esmorzar amb motxilles per poder anar amb els jeeps que ens esperaven a les 9. El viatge cap a Sant Maurici va durar mitja horeta. Just a l'arribar al llac plovia i per tant ens vam haver de posar la capelina per no mullar-nos. La pujada va ser molt entretinguda gràcies als amics que ens acompanyaven al nostre costat, també va ser molt dura per les pedres grosses que hi havia a dalt cap a l'alberg. També ens va acompanyar l'aigua i la neu que vam fer una petita guerra de neu. Quan vam arribar ens vam instal·lar a les habitacions mixtes i directament ens vam posar a descansar perquè el viatge havia set molt dur.Vam passar la tarda a les habitacions, jugant amb els jocs de taula, fent polseres.... Alguns nens vam anar a veure animals i vam tindre molta sort de trobar isards, d'altres vam estar jugant a la neu i d'altres ens vam quedar a dintre jugant a jocs de taula i el Martí va fer 25 ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Albert Raya, Joan Jové, Xavier Domingo, Andreu.